thread oben

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

GUILTY: Dr. Conrad Murray schuldig gesprochen (Die Diskussion)

Einklappen
Das ist ein wichtiges Thema.
X
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

  • Ich verwette meinen Arm drauf, dass uns in dieser Doku vermittelt werden wird (ich werde es nicht lesen), was für ein armer Märtyrer ER doch ist, welcher von einem abgefrackten Freak schändlichst hintergangen worden ist.
    CM: "Ich bin unschuldig...unschuldig... unschuldig... "

    Wahrscheinlich wird auch noch so nebenbei der Verdacht gestreut, dass evtl. noch jemand anderes mitgemischt hat, in der Zeit wo CM auf dem Clo war und auch noch nebenbei telefoniert hat.

    Mich würde es nicht wundern, wenn das ebenfalls schon geplant war, damit die Doku auch so richtig spannend wird.

    Da geht mir jetzt auch noch das Licht auf, warum es KEINE Fingerabdrücke gegeben hat.
    Ist doch praktisch, da hat doch der geheimnisvolle Dritte seine Hände im Spiel gehabt.
    Praktisch ist auch noch, dass man alles so verschwommen lassen kann... das gibt doch Zündstoff für ewig und alle Zeiten.

    Und CM ist saniert auf MJ kosten.

    MERKER: Fahrlässige Tötung kann es nicht gewesen sein, denn kein Arzt auf der Welt stellt sich so blöd an.

    FRAGE: Warum keine Fingerabdrücke von MJ.
    Es wäre doch ein leichtes gewesen um den Verdacht von sich abzulenken, diese an der richtigen Stelle anzubringen und alles wäre palletti gewesen.

    Nicht zu vergessen, CM ist erpressbar, durch seine horrenden Schulden.
    Die haben sich von Anfang an diese Geschichte ausgedacht... ... oh Gott... ich sehe zu viel Krimis...

    Das und alles war wir bisher erlebten und mitverfolgen konnten, von Anbeginn nicht erst seit MJ TOT - hat System.

    Ich denk mir meinen Teil... und ich werde mich auf einiges gefasst machen.

    Lealie


    P.S.: Da wird sich nicht nur CM ins Fäustchen lachen, sondern noch viele viel andere hinter den Kullissen
    Zuletzt geändert von ; 09.11.2011, 11:26.

    Kommentar


    • Für mich steht ganz klar fest, dass ein Murray für seine Handlungsweisen bestraft werden muss. Als Arzt die einfachsten, lebensrettenden Massnahmen nicht anzuwenden etc., soetwas darf einfach nicht sein! Somit ist das Urteil rechtens und setzt ein Zeichen, dass auch ein Fehlverhalten eines Arztes geahndet wird und nicht ungestraft bleibt!

      Mitleid? Nein, habe ich nicht! Hier hat ein Mensch ganz bewusst zu seinem Vorteil gehandelt und gelogen und ein Menschleben auf dem Gewissen! Keine Reue, kein Bedauern, keine Entschuldigung an die Family... keine Aufklärung, nur Lügen. Nicht Mannes genug, um aufzustehen und zu sagen, so war es und ein Bedauern zu äussern. Beleidigt, gelangweilt und unbeteiligt bis arrogant den Prozess über sich ergehen lassen... nein, ich kann kein Mitleid für diesen Menschen empfinden.

      Geschockt war ich, als man Michael - der sich sogar freiwillig gestellt hatte - demonstrativ in Handschellen abführte!!! Eine Demütigung, die bewusst der ganzen Welt zur Schau gestellt wurde! ER hatte niemanden zu Tode kommen lassen und bei ihm bestand auch keine Fluchtgefahr.

      Und trotzdem werde ich das Gefühl nicht los, dass das nicht alles war!

      Kommentar


      • Ich habe schon sehr oft von verscheidenen Stellen und auch von Personen die im Gerichtssaal waren gehört, wie arrogant er rüberkam. Da muß wohl was dran sein. Die können sie ja nicht alle irren. Dieser Mensch bleibt ein Rätsel und es ist einfach widerlich nach allem jetzt mit Vermarktung anzufangen. Irgendwann wird noch ein Film darüber gedreht oder was weiß ich. Die Amerikaner haben doch den Schuß nicht gehört. Aber die ticken eben anders mit ihrem zur Schau stellen..allein das amerikanische Unterhaltungsprogramm ist Blödheit pur. Ich war schon häufiger drüben und meine das mittlerweile beurteilen zu können.So sehr ich die Landschaft und vieles andere liebe umso mehr regen mich dann solche Sachen auf.
        Ich dachte jetzt ist endlich mal ein bißchen Ruhe im Kasten bis zum AEG Trial und jetzt gehts gleich munter weiter. Mich bringt das echt in Rage wieder auf Kosten von Michaelso etwas zu veranstalten. Ich habe mir kurz mal die Vorschau angesehen und anscheinend spricht er über seine( MJ) Leiden, Schmerzen..Man kann sich denken worauf es hinausläuft. Mann du Affe du bist schuldig, kapier es doch endlich oder wenns anders ist, hättest du eher die Wahrheit sagen können. Das hätte ich ihm wirklich angerechnet da allen Mut zusammenzunehmen( im Gericht) und den A..in der Hose zu haben. Aber was will man von ihm erwarten, wenn man sich sein Leben im Allgemeinen so betrachtet.
        Zuletzt geändert von cori79; 09.11.2011, 11:49.

        Kommentar


        • Zitat von ulla Beitrag anzeigen
          Da die Verteidiger und CM seit 2 Jahren an dieser Doku gearbeitet haben, dann haben sie doch nie mit einem Freispruch gerechnet, sie haben sich von Anfang an auf eine Verurteilung
          eingestellt, um danach die Doku zu versilbern.

          Ich bin immer der Meinung, wenn er so unschuldig wäre wie CM sagt, hätte er vor Gericht aussagen müssen, was oder wen deckt er, dass er gelogen und als Arzt enorme Fehler gemacht hat, steht ohne Zweifel fest.
          Es ist schon dreist von CM und seinen Verteidigern zu glauben, dass die Doku noch ernst genommen wird, die Wahrheit kommt dadurch nicht ans Licht, ohne sich selber weiterhin zu belasten. Sie werden weiterhin Michael mit Dreck bewerfen, ihm versuchen die Schuld zu geben so wie sie es schon im Gerichtssaal versucht haben.

          Es ist schon so wie Biggi oben schrieb:
          Was soll das bringen? Die Sicht seiner Dinge kennen wir aus der Befragung mit der Polizei! Es kann also nur eine Lüge sein, entweder damals bei der Befragung oder jetzt bei der Doku, es schließt sich einfach aus.

          Es kann nur die Gier nach $$$$ sein, die sie treibt, oder glaubt jemand, dass es in der Doku um die Wahrheit gehen soll.

          Ganz clever von vorn herein geplant, um mit dem Namen Michael Jackson und seinem tragischen Tod/Mord auch nach dem Urteil noch Kohle zu machen.
          Darüberhinaus versprechen sie sich eine Beeinflussung der öffentlichen Meinung zu Gunsten Murrays und zu Lasten Michaels, in der Hoffnung eine günstigere Basis und Prognose für ihre bevorstehende Berufung zu schaffen, mit dem Ziel, das bisherige Urteil kippen zu können.
          Zuletzt geändert von geli2709; 09.11.2011, 12:19.

          Kommentar


          • na ja das entscheidet doch der Richter mit der Berufung, oder nicht?
            Ob der über so etwas amused ist? Hat er doch immer wieder betont, keinen Kontakt mit der Presse und Medien...
            Ich glaube nicht, daß das irgendjemanden beeinflusst in dieser Entscheidungsfindung. Der Schuldspruch ist gefallen und Millionen von Menschen wissen jetzt das er der Schuldige für Michael jacksons Tod ist. Wie feige das doch ist im Gericht vor aller Augen nicht zu reden, aber in einer Doku. Ich kann mir nicht vorstellen, daß er das so einfach machen kann. Wenn er freigesprochen wäre kann ichs noch einigermaßen verstehen, da sein Ruf enorm geschädigt ist oder nach Absitzen der Gefängsnisstrafe, aber unmittelbar wenige Tage nach dem Urteilsspruch? Da entzieht sich mir jegliches Verständnis.

            Kommentar


            • Ich habe gerade mal überlegt, dass CM ja vielleicht auch nicht ausgesagt hat, weil ihm klar war, dass er bei all seinen Fehlern, die er gemacht hat, sowieso kaum eine Chance hat freigesprochen zu werden und er mit dem Urteil gerechnet hat. Ja, sogar vielleicht es selber so sieht und seine Fehler einsieht. Aber vielleicht möchte er mit der Doku trotzdem darstellen, wie es, aus seiner Sicht, dazu kam und das es immer zwei Seiten gibt, die dazu gehören. Nicht das er dann MJ die Schuld gibt, sondern aufzeigen möchte, so ist es zwischen uns gelaufen, aus den und den Motiven heraus und so konnte es zu all dem kommen. Kann sein, dass ich ein wenig zu optimistisch bin, aber mir kam gerade so der Gedanke.

              Kommentar


              • Bei mir kommt alles wieder hoch. Ja der SChuldspruch ist endlich da, trotzdem ist keine Ruhe!! Es dreht sich alles im kreis und fängt immer wieder von vorne an....Jemand hat hier geschrieben, wir müssten uns ein dickes Fell zulegen. Ein noch dickeres Fell geht gar nicht, es tut einfach immer weh. Und es hat gestern schon angefangen, dass ich permanent angesprochen wurde...
                Zitate:
                "Er" konnte sich doch mit seinem Geld alle Ärzte und Medis kaufen und CM ist nicht schuldig.
                "Er" (Michael) sei schon lange drogensüchtig und CM sei nur ein Bauernopfer.
                SCHEINHEILIGKEIT wäre das...
                "Er" hat sich eh selber umgebracht.

                Und ich kann nicht dagegen argumentieren, weil es so weh tut und ich irgendwie immer alleine dastehe und mich fühle wie vor der Front. Es ist echt zum aus der Haut fahren. Aber nicht mal das schaffe ich...

                Schön, dass ihr alle da seid!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Kommentar


                • Zitat von Briánna Beitrag anzeigen
                  zudem ist das ein doppelter kunstgriff - ein VERURTEILTER darf keinen gewinn aus seinem VERBRECHEN schlagen - richtig. aber ein noch nicht veruteilter aus der dokumentation seiner verteidigung ja offensichtlich durchaus.
                  wie man das ganze für sich moralisch bewertet, ist eine andere sache.
                  Aber während des Prozesses gab es doch eine Gag-Order oder erlaubt diese dann während des Prozesses IV`s
                  zu geben, die erst nachher ausgestrahlt werden. Kann ich mir eigentlich auch nicht vorstellen.


                  Hier weitere Zitate aus der Doku: Zu den Zeiten wo Murray angab, dass MJ um Milch bettelte telfonierte er oder schrieb Mails:

                  Jackson's last words: 'Let me have some milk'
                  A SOON-to-be-aired NBC documentary on Michael Jackson's death will reveal that the pop idol's last words to his physician Conrad Murray were a plea to "Let me have some milk," according to reports today.

                  In the documentary, to be aired Friday on NBC in the US and on Channel 4 in the UK, Murray says Jackson's last words before he died on June 25, 2009, were, "Let me have some milk" -- the phrase the singer used when he wanted the white-colored anesthetic propofol.

                  "He was pleading, and begging me, to please, please, let him have some milk," Murray says in the documentary. "That was the only thing that would work. He really could not sleep. Have you ever seen the Thriller image when he was made up? He looked that hysterical."

                  On Monday, after nine hours of deliberation following a six-week trial, a 12-person jury found Murray guilty of involuntary manslaughter in Jackson's death.

                  Murray faces up to four years in prison for the felony conviction when he is sentenced on November 29.

                  Murray's legal team gave an NBC access to their client in the two years leading up to the manslaughter trial, MSNBC reported. His recollection of Jackson's last words were recorded for the documentary on October 30, several days prior to the conclusion of his trial.

                  Kommentar


                  • @Lisa

                    dein Ohr in Gottes Namen. So kann ich es oder will ich es nicht sehen. Ich denke das Haupmotiv ist die finanzielle Seite. Bisjetzt schweigt man ja über die Summe, die die TV Stationen gezahlt haben. Diese Medienlandschaft ist gräßlich und wir regen uns bei solchen Dingen sehr auf.Das ist nur der Ansatz wie es Michael ein lebenlang erging und wir sehr er dagegen allein kämpfen musste und oft verzweifelt war, weil er nicht mehr wußte was er dagegen noch unternehmen sollte. Ich hoffe sehr, daß es diese Doku nicht an die Öffentlichkeit schafft, aber die Medien waren noch nie Michaels bester Freund udn von daher gieren die wahrscheinlich schon nach solchen reißerischen Stories.

                    Kommentar


                    • Zitat von Lisa- Beitrag anzeigen
                      Ich habe gerade mal überlegt, dass CM ja vielleicht auch nicht ausgesagt hat, weil ihm klar war, dass er bei all seinen Fehlern, die er gemacht hat, sowieso kaum eine Chance hat freigesprochen zu werden und er mit dem Urteil gerechnet hat. Ja, sogar vielleicht es selber so sieht und seine Fehler einsieht. Aber vielleicht möchte er mit der Doku trotzdem darstellen, wie es, aus seiner Sicht, dazu kam und das es immer zwei Seiten gibt, die dazu gehören. Nicht das er dann MJ die Schuld gibt, sondern aufzeigen möchte, so ist es zwischen uns gelaufen, aus den und den Motiven heraus und so konnte es zu all dem kommen. Kann sein, dass ich ein wenig zu optimistisch bin, aber mir kam gerade so der Gedanke.

                      Aber was hat ihn dann abgehalten vor Gericht seine Aussage zu machen und ein paar Worte des Bedauerns zu sagen, wie alles gekommen ist, wäre auf jeden Fall der bessere, glaubwürdigere Ort dafür gewesen, als eine Doko, in der ihm keiner eine Frage stellen kann und worauf er auch keinem eine Antwort geben muss, was hätte ihm schlimmeres passieren können, als Schuldig verurteilt zu werden.

                      Kommentar


                      • @ Lisa,
                        passt schon. Alles gut! .....................

                        Kommentar


                        • Zitat von ulla Beitrag anzeigen
                          Aber was hat ihn dann abgehalten vor Gericht seine Aussage zu machen und ein paar Worte des Bedauerns zu sagen, wie alles gekommen ist, wäre auf jeden Fall der bessere, glaubwürdigere Ort dafür gewesen, als eine Doko, in der ihm keiner eine Frage stellen kann und worauf er auch keinem eine Antwort geben muss, was hätte ihm schlimmeres passieren können, als Schuldig verurteilt zu werden.
                          Wenn meine Annahme stimmen würde, dann hat er vielleicht keine Aussage gemacht, weil er weiß, dass es eh keinen Sinn gemacht hätte, weil er nichts vorweisen kann womit er sich rausreden kann.
                          Warum er allerdings kein Bedauern geäußert hat... keine Ahnung, da fällt mir auch nichts zu ein. Irgendwie kann ich mir auf so vieles keinen Reim machen

                          Kommentar


                          • Where is the Humanity? Stop Murray Documentary.

                            Posted on November 8, 2011 by MJJJusticeProject


                            “We wouldn’t be here if Michael Jackson was not the patient ” Ed Chernoff

                            Ed Chernoff’s hypocritical words are echoing across our vast universe. Be assured that the DA would have prosecuted Murray even if he had killed a non-celebrity in the same unethical, calloused manner..remember Kervokian?

                            HOWEVER- Let’s just be real clear -

                            MSNBC would NOT buy a documentary from Murray unless his victim WAS Michael Jackson. You can take that to the bank, ( you know THEY will)

                            Chernoff no doubt will be prominent in the documentary and now his affectations in court are making so much more sense. He was playing a big time role for the cameras.

                            All his life Michael Jackson was treated differently by the media. His virtues and extraordinary talent that he parlayed into philanthropic endeavors were virtually ignored by the press as they invented fanciful and salacious baseless stories about him – Over and beyond any sort of negative coverage on any other human being and for what? Ratings/Money/Bottom line corporate greed? Now even in his death, they are once again abusing Michael Jackson for ratings.

                            His life is as sacred as any other. Even non-MJ fans should be raising their voices in opposition. Casey Anthony and OJ were both found “not guilty”. If they had pitched a documentary four days after their trials to media outlets they would have been labeled demonic, but because Michael Jackson was killed..it’s just peachy. Hypocrites?

                            Yes, Mr. Chernoff.. “We wouldn’t be here if Michael Jackson was not the patient”

                            There would have been a thundering din of Moral indignation-

                            BE INDIGNANT- STOP THIS ATROCITY!!

                            In the immediate aftermath of the Conrad Murray verdict, The Hollywood Reporter today provided details of Murray’s documentary, “Michael Jackson and the Doctor—A Fatal Friendship.”

                            "Michael Jackson and the Doctor" will chronicle the doctor's involuntary manslaughter case from his point of view and reveal personal details of his relationship with the singer.


                            NBC, MSNBC, Australian broadcaster Nine Network and UK net Channel 4 are among the broadcasters that will rush to air a documentary boasting exclusive access to Dr Conrad Murray (pictured), following his conviction for the involuntary manslaughter of late singer Michael Jackson.


                            This documentary is already in the can and scheduled to air this week, starting tomorrow with a preview on NBC’s Today Show.

                            The Michael Jackson Community of fans and supporters MUST mobilize to obstruct this atrocity—just as we did the Discovery Channel autopsy documentary. We succeeded then and we can succeed now.

                            However, this time we don’t have as much time because the documentary is scheduled to air in full this coming Friday, November 11 at 10 p.m. ET on MSNBC and will repeat Sunday, November 13 at 9 p.m. ET on MSNBC.

                            We urge Michael’s fans to utilize every mode of communication possible—call, write, fax, tweet—to express their outrage and disapproval of Murray and his handlers profiting from the death of Michael Jackson. With so little time, our approaches to obstruct this documentary are limited.

                            1. All fans who are willing to take the time and make the effort should write letters and mail/fax them to:

                            NBC Entertainment and Universal Media Studios
                            100 Universal City Plaza
                            Universal City, CA 91608
                            Phone: 818-777-1000
                            Fax: 818-866-1430

                            Today Show: http://www.msnbc.msn.com/id/10285339 Choose Today from the dropdown list.

                            Marc Graboff

                            President, West Coast Business Operations,
                            Television Entertainment, NBC Universal
                            Twitter: http://twitter.com/#!/mgraboff

                            Rebecca Marks
                            Executive Vice President, Publicity

                            Charles Engel
                            Executive Vice President, Programming

                            Curt King
                            Senior Vice President,
                            Publicity, Marketing, and Corporate Communications

                            *******

                            MSNBC Cable, L.L.C.
                            30 Rockefeller Plaza
                            New York, NY 10112
                            Phone: 212-664-4444
                            Fax: 212-664-4085

                            MSNBC (same contact page): http://www.msnbc.msn.com/id/10285339

                            Choose MSNBC-TV from dropdown list.

                            MSNBC Public Relations

                            212-664-3720
                            NO Murray documentary
                            NO paying Michael Jackson’s killer

                            Phil Griffin
                            President, MSNBC
                            Email: phil.griffin@nbcuni.com

                            Sharon Otterman VP & Chief Marketing Officer Email: sharon.otterman@nbcuni.com

                            Jeremy Gaines, VP Media Relations -Email: jeremy.gaines@nbcuni.com http://twitter.com/#!/jeremymgaines

                            Bill Wolff – VP Primetime Programming Email: bill.wolff@nbcuni.com

                            Mike Rubin, VP Long Form Programmin Email: mike.rubin@nbcuni.com Deb Finan, VP Production and Programming Email: deb.finan@nbcuni.com

                            2. Commit to not watch the program and persuade everyone you can think of to not watch as well.

                            We don’t have time to contact the sponsors of this program. Besides, that would necessitate actually watching the program, which we do not want to do.

                            This is just a start, but we’ve got to start tomorrow, Tuesday, November 8.

                            All fans should feel absolutely free to complain, yell and scream—figuratively and literally—to the perpetrators of this perversion. Here are just some of the words that describe this documentary and the motives of its makers:

                            travesty
                            obscene
                            despicable
                            grotesque
                            aberrant
                            corrupt
                            indecent
                            contemptible
                            detestable
                            vile
                            outrageous
                            shameless
                            cruel
                            vindictive
                            malicious
                            mockery
                            self-serving
                            abominable

                            Please, members of Michael Jackson fan community, let’s pull together to obstruct this documentary. To keep the producers and distributors from profiting from the death of Michael Jackson.

                            Call…Write…Tweet…Fax…Share…Spread…Don’t stop!

                            Additional Information

                            Channel 9 (Australia)

                            Channel Nine Australia :
                            Channel 9 Sydney+61 2 9906 9999
                            Channel 9 Melbourne+61 3 9420 3111
                            Channel 9 Brisbane+61 7 3214 9999
                            Channel 9 Adelaide+61 8 8267 0111
                            Channel 9 Perth+61 8 9449 9999

                            General email : customer.service@ninemsn.com.au (this is the only email address listed on their website)

                            Twitter: @channel9

                            or by writing to:
                            NSW Viewers: PO Box 27 Willoughby, NSW 2068
                            Vic Viewers: PO Box 100 Richmond, Vic 3121
                            QLD Viewers: PO Box 72 Brisbane, QLD 4001
                            (no time for postal letters, it airs here too soon! In just two days)

                            Channel 4 UK

                            C4 leave a comment >>> http://www.channel4.com/4viewers/contact-us

                            Twitter: @channel4news or @C4insider

                            This is a collaborative organized effort by many MJ Advocate groups who work together to gather this important contact information so that the MJGlobal family can work quickly in a Unified way, with force to bring about immediate change.

                            This has always been about Michael.

                            We started calling NBC Universal as soon as news hit that felon Murray's mockumentary was to air on NBC & MSNBC. So far, they have not res...


                            Phase 2: Contacting the NBC & MSNBC sponsors

                            We started calling NBC Universal as soon as news hit that felon Murray’s mockumentary was to air on NBC & MSNBC.

                            So far, they have not responded. Let’s take it to the next phase and make a quick call or send an email to their sponsors.

                            We need to let these sponsors know, it is UNACCEPTABLE, UNETHICAL, SLANDEROUS and OBSCENE for their brand to be associated with a freshly convicted felon.

                            Let’s try to hit these corporations and tell them that NBC & MSNBC are losing your viewership and we will not support their products. Alcatel mailto:%20press@alcatel-lucent.com

                            Anheuser-Busch http://contactus.anheuser-busch.com/...px?Site=CUSITE

                            Ann Taylor http://www.anntaylorstorescorp.com/contact/index.asp (call or fax)

                            Avon http://shop.avon.com/shop/assist_email_us.asp

                            Banco Nacional de Mexico https://portal.banamex.com.mx/esp/at...scucharte.html

                            Cambridge Technology Partners mailto:%20marketing@ctp-consulting.com

                            Catalyst http://www.catalyst.org/page/50/contact-us

                            Champion International http://support.crosspath.com/support...48.101.113.111

                            Chase Manhattan https://www.chase.com/index.jsp?pg_n...page/contactus

                            Choice-Point http://www.lexisnexis.com/risk/contact /

                            Chubb Corporation http://www.chubb.com/marketing/chubb2340.html

                            Coca-Cola http://www.thecoca-colacompany.com/contactus /

                            Community Health Systems http://www.chs.net/company_overview/contact_us.html

                            Dell Computer http://support.dell.com/support/topi...gen&redirect=1

                            Delphi Automotive http://delphi.com/contact/other /

                            Fiat http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.d...cejgdfkhdfjj.0

                            Home Depot http://www.homedepot.com/webapp/wcs/...atalogId=10053

                            Honeywell http://www51.honeywell.com/honeywell...ontact-us.html

                            Illinois Tool Works Illinois Tool Works

                            International Speedy http://www.speedyintl.com/contact_us.php

                            Internet Security Systems http://www.securitystoreusa.com/help.asp

                            Invemed http://www.manta.com/c/mm2gr8n/invemed-associates-llc

                            Morgan Chase & Co. http://www.jpmorganchase.com/corpora...a-contacts.htm

                            Kellogg mailto:%20media.hotline@kellogg.com

                            Kimberly-Clark http://www.kimberly-clark.com/ask/ki...rk/country.asp

                            Knight-Ridder http://www.mcclatchy.com/2006/06/12/380/contact-us.html

                            Microtune http://www.microtune.com/company/contact_us.shtml

                            Morgan Gauranty Trust http://www.jpmorganchase.com/corpora...a-contacts.htm

                            National Service Industries http://www.fundinguniverse.com/compa...y-History.html

                            New York Stock Exchange http://www.nyse.com/about/newsevents/1095581297695.html

                            Oglivy & Mather https://www.ogilvy.com/Contact.aspx

                            Penske http://www.penskeracing.com/about/contact.cfm

                            Planet Hollywood http://www.answers.com/topic/planet-...ernational-inc

                            State Street http://www.statestreet.com/wps/porta...D9gmxHRQDWNWSc /

                            Scientific Atlanta http://www.cisco.com/web/siteassets/contacts/index.html

                            Sun Microsystems http://www.sun.com/contact/office_locations.jsp

                            Texaco http://www.texaco.com/contactus.aspx

                            TIAA-CREF https://www3.tiaa-cref.org/ContactTIAA/ContactTIAA.php

                            Total Systems Services http://www.tsys.com/About/Contact/index.cfm

                            TRICON Global Restaurants http://www.yum.com/contact/default.asp

                            Unifi http://www.unificompanies.com/unifi_contact.htm

                            Unilever http://www.unilever.com/resource/Contactform/index.aspx

                            WinStar http://www.winstarworldcasino.com/about-us/contact-form

                            When email a sponsor, please make sure you CC. there nbc executives:

                            NBC Entertainment Rebecca Marks Executive Vice President, Publicity 818-777-3030 | Rebecca.Marks@nbcuni.com

                            Universal Pictures Cindy Gardner Senior Vice President, Corporate Affairs 818-777-2581 | Cindy.Gardner@nbcuni.com

                            Universal Media Studios Curt King Senior Vice President, Publicity 818-777-3655 | Curt.King@nbcuni.com

                            Adriene Bowles Focus Features President, Worldwide Publicity and Executive VP, Marketing 818-777-7499 | Adriene.Bowles@nbcuni.com


                            “We wouldn’t be here if Michael Jackson was not the patient ” Ed Chernoff Ed Chernoff’s hypocritical words are echoing across our vast universe.  Be assured that the DA woul…

                            Kommentar


                            • Diese Firma kaufte die Rechte an der Dokumentation:




                              Michael Jackson & The Doctor: A Fatal Friendship
                              Popular Factual // Current Affairs
                              1 x 60'


                              This powerful, exclusive access documentary goes behind the scenes to reveal the fatal relationship between Michael Jackson and his personal doctor Conrad Murray.

                              Soon after the trial of Dr Conrad Murray returned a guilty verdict for the involuntary manslaughter of Michael Jackson, this enthralling and dramatic film explores the relationship between the King of Pop and his personal physician, with exclusive access to Dr Murray and his defence team.

                              For two years the documentary team filmed secretly with Murray and followed him throughout the trial itself, behind the glare of the public spotlight.

                              Only now does Murray break his silence, recounting his relationship with Jackson, his relationship with the powerful drug Propofol, and the events of the day Jackson died: fascinating and exclusive testimony.

                              The film also explores the private and surreal world of Jackson where the controversial use of powerful medication was a way of life, where a man adored by millions lived as a virtual recluse, where an unknown cardiologist from Texas found himself the unexpected companion, confidante and intimate to one of the most famous men in the world.

                              When Michael Jackson died on June 25th, 2009 only two people were in the room: Jackson and Dr Conrad Murray.

                              This documentary uncovers the fatal friendship behind the headlines and reveals the chain of events that led to one man dead and the other fighting for his reputation and freedom.

                              Also available:
                              Dr Conrad Murray Interview (1 x 15')

                              Exclusive news interview with Dr. Conrad Murray revealing more about his unique relationship with Michael Jackson.

                              Zodiak Rights also has international rights to an exclusive news interview with Dr Murray, which was conducted by the UK broadcaster Steve Hewlett on 30 October 2011 (one week before the conclusion of the trial of Dr Murray for the Involuntary Manslaughter of Michael Jackson).This is the only interview Dr Murray will conduct, and is available for broadcast immediately after the documentary has transmitted worldwide.

                              (PC © Leon Lecash)

                              October Films and what’s it all about? productions, in association with Zodiak Rights for MSNBC, NBC, Nine Network and Channel 4 (2011)

                              Kommentar


                              • Zitat von cori79 Beitrag anzeigen
                                Diese Medienlandschaft ist gräßlich und wir regen uns bei solchen Dingen sehr auf.Das ist nur der Ansatz wie es Michael ein lebenlang erging und wir sehr er dagegen allein kämpfen musste und oft verzweifelt war, weil er nicht mehr wußte was er dagegen noch unternehmen sollte.
                                Vergeßt aber bitte nicht, daß auch ein Michael Jackson nur so prominent werden konnte, weil es diese Medienlandschaft eben gibt. Wie viele hätten von MJ überhaupt gewußt, wenn es nicht immer wieder Presseartikel gegeben hätte?
                                Daß er selbst verzweifelt war, weil er nicht mehr wußte, wie er mit den Geistern, die er einst lautstark rief, umgehen sollte, ist/war ein selbstgemachtes Problem. Da hält sich mein Mitleid in Grenzen.
                                ----------------

                                Ich beobachte gerade mit gemischten Gefühlen, wie hier gegen die Doku von CM angeschrieben wird, während Kurt Loder auf der Titelseite von TMZ, wo viele von uns in den letzten Wochen zu Haus waren, munter über Michaels mögliche sexuelle Vorlieben philosophiert und niemand schreit auf.

                                Kommentar

                                thread unten

                                Einklappen
                                Lädt...
                                X