http://abcnews.go.com/video/playerIndex?id=8020641
ein paar Ausschnitte daraus:
FRANK CASCIO
„He would come (at Cascio’s home in New Jersey) with no security, no nannies. He loved it, because he was himself; he would even help my mom vacuum the rug, and he would like to help clean up the house, and he was just a real human being. Like sometimes, we would sneak aut when we were on the road with no security, and just went to have dinner, or just walk the streets. And I would get him all dressed up in desguises. You know, everyone could go down the street and go shopping and we take that for granted, but he could never do that. [He told me his mother] was the most special woman in his entire life. He always told me that (sic) never to argue with your mother, because that’s how special she is. […] He was the greatest father in the world to those kids. He was just perfect. He was the perfect father. [Michael’s children after his passing] are strong and their father is with them right now, keeping them; he’s with them right now and will always be with them. […] Today, we should just focus on what a wonderful human being he’s […].”
[Frank Cascio, Michael’s Jackson’s longtime friend; source: http://abcnews.go.com]
"Er kam zu mir nach Hause, ohne security und Nanny. Er liebte es, er war ganz er selbst, er half sogar meiner Mutter, den Teppich zu saugen und das Haus aufzuräumen, er war einfach ein normaler Mensch. Manchmal, wenn wir ohne security unterwegs waren, sind wir einfach essen gegangen oder einfach durch die Strassen gelaufen. Und er war immer in Verkleidungen. Du weißt, jeder kann rumlaufen und einkaufen gehen, wir nehmen das als selbverständlich, aber er konnte das nie. Er sagte mir, seine Mutter sei eine ganz besondere Frau in seinem Leben. er war der beste Vater der Welt für diese (seine) Kinder. Er war einfach perfekt. Er war der perfekte Vater. Michaels Kinder sind stark (nach seinem Tod) - und ihr Vater ist immer mit ihnen, er behütet sie, er ist jetzt mit ihnen und wird es immer sein. Wir sollten uns (heute) darauf konzentrieren, welch ein wundervoller Mensch er ist. "
Kommentar